OM POSONE


 

Profilbrochure

 

 

Hvem er vi

Kravene til betalingssystemer stiger. Særligt ønsker om ægte realtidsopdaterede integrationer mellem forskellige systemer er øget gennem de seneste år.

 

PosOne har gennem mere end 20 år leveret salgssystemer til danske virksomheder. Vi har altid stræbt efter at levere de mest fremtidssikrede løsninger til vores kunder. Derfor er vi i dag blandt Danmarks mest innovative leverandører indenfor salgssystemer.

 

Vores fokus er at skabe løsninger, hvor data flyder automatisk mellem integrerede systemer. De primære systemer vi skaber forbindelse mellem er kassesytem, økonomisystem, webshop og loyalitetsmoduler.

 

Udviklingen fortsætter, ligesom vores bestræbelser på at gøre hverdagen lettere for vores kunder.

 

 

hvorfor vælge pos one

Alt efter hvor behovet for et nyt salgssystem opstår, er krav og ønsker til en ny løsning forskellige. Punkterne nedenfor er blot et udsnit af de krav og ønsker vi imødekommer.

  • Fleksibelt system, som er let skalerbart
  • Lagerstyring som fungerer med alle salgskanaler
  • Ægte integration med webshop
  • Ægte integration med økonomisystemer
  • Egne udviklere som forstår kundernes ønsker
  • Adgang til et væld af salgsdata
  • Overholder nyeste regler indenfor digitale kassesystemer
  • Kassesystemet fungerer offline
  • Let tilknytning af loyalitetsmodul
  • Modellerbar frontend
  • Systemet kan styres centralt og decentralt

Se øvrige funktionsliste for front- og backend her

 

 

Unified Commerce

Unified Commerce er det nye sort. Løsningen optimerer og automatiserer mange processer, skaber forbedret overblik og mest af alt: en bedre kundeoplevelse.

 

En udfordring med gængse Single- eller Omni-Channel løsninger er, at kommunikationen mellem de enkelte systemer virksomheden benytter ikke er automatiseret. Ved at sætte strøm til kommunikationen mellem særligt økonomisystem og eksisterende salgskanaler, skaber det en række forbedringer i de daglige arbejdsprocesser.

 

PosOne's Unified Solution er et retail softwaresystem, der forbinder produkt-, lager- og kundedata til alle online, in-store og mobile salgskanaler samt loyalitetskoncepter. Med PosOne har man også sikret sig en løsning som kan inkorporere nye systemer, nye betalingsmetoder og nye forbrugertrends.

 

 

Værdien skal ses samlet

Det er vigtigt, at flere afdelinger i en virksomhed oplever værdien ved Unified Commerce løsningen. Kun ved en forståelse for den samlede værdi, opnås den fulde effekt.

  • Salgskanalerne: Medarbejderne får lettere adgang til for eksempel produktdata, lagerstatus, rabatter og kampagner. Manuelle opgaver så som ved kasseluk, tilpasninger af produktdata og indberetning af salgsstatistikker automatiseres.
  • Økonomiafdelingen: Har adgang til hele transaktionssporet, der indeholder en stor mængde data. Arbejdsprocesser omkring bogføring, afstemning, kontrol og risikohåndtering optimeres eller automatiseres.
  • Ledelsen: Informationer er tilgængelige i realtid, og det sikrer, at ledelsen kan træffe beslutninger på baggrund af stor indsigt i alle salgsregistreringer.
  • Kunderne: Bliver genkendt uanset hvilken salgskanal de benytter, og modtager relevante tilbud og kundeservice.

 

Eksempel

 

 

 
 


STOLT LEVERANDØR TIL

DET SIGER KUNDERNE - SIDSTE 100 BEHANDLEDE SAGER


VI SAMARBEJDER MED

  PosOne A/S
THRIGES PLADS 8
DK-5000 ODENSE C
(+45) 70 22 13 15
INFO@POSONE.DK
CVR 26005140