OM POSONE


 

 

Profilbrochure

 

 

Hvem er vi

Kravene til betalingssystemer  online og offline stiger. Særligt ønske om ægte realtidsopdaterede integrationer mellem forskellige systemer er øget gennem de seneste år.

 

PosOne har gennem mere end 20 år leveret salgssystemer til danske virksomheder. PosOne sortiment spænder lige fra det lille enkle kassesoftware til en total kædeløsning med integrationer til både webshop og økonomisystemer - PosOne Commerce.  I en enklethed kan en  kunde vokse sammen med Posone uden at skulle skifte leverandør når man enten skal skalerer sin virksomhed op eller ned. 

 

Vi har altid stræbt efter at levere de mest fremtidssikrede løsninger til vores kunder. Derfor er vi i dag blandt Danmarks mest innovative leverandører indenfor salgssystemer. 

Vores fokus er at skabe løsninger, hvor data flyder automatisk mellem integrerede systemer. De primære systemer vi skaber forbindelse mellem er kassesytem, økonomisystem, webshop samt flere  forskellige egen producerede  addóns og eksterne addón partnere. Udviklingen fortsætter, ligesom vores bestræbelser på at gøre hverdagen lettere for vores kunder og heletiden bygger nye spændende integrationer.

  

 

Unified Commerce

Unified Commerce er en vidererudvikling af omnichannel. 

 

Den store forskel er, at PosOne Commerce giver ét samlet kundebillede, én sandhed om kunden, som er transparant, opdateret i realtid og gældende på tværs af kanaler.

 

Med en PosOne Unified løsning optimerer og automatiserer processerne mellem i butikkerne, webshops og kan styres direkte fra økonomisystemet med automatisk bogføring efter produkterne er solgt. Dette skaber et forbedret overblik -- generelt et optimering  og automatiserings værkstøj. Kundens data bliver samlet et sted som masterdata og derfor kan analyserer hvilke kunder der er loyale og for aktivt at  optimerer salgsprocessen for tilbagevendende kunder.

 

En udfordring med gængse Single- eller Omni-Channel løsninger er, at kommunikationen mellem de enkelte systemer virksomheden benytter ikke er automatiseret. Ved at sætte strøm til kommunikationen mellem særligt økonomisystem og eksisterende salgskanaler, skaber det en række forbedringer i de daglige arbejdsprocesser.

 

PosOne's Unified Solution forbinder også produkt-, lager- og kundedata til alle online, in-store og mobile salgskanaler samt loyalitetskoncepter. Med PosOne har man også sikret sig en løsning som kan inkorporere nye systemer, nye betalingsmetoder og nye forbrugertrends.

 

 

Værdien skal ses samlet

Det er vigtigt, at flere afdelinger i en virksomhed oplever værdien ved Unified Commerce løsningen. Kun ved en forståelse for den samlede værdi, opnås den fulde effekt.

  • Salgskanalerne: Medarbejderne får lettere adgang til for eksempel produktdata, lagerstatus, rabatter og kampagner. Manuelle opgaver så som ved kasseluk, tilpasninger af produktdata og indberetning af salgsstatistikker automatiseres.
  • Økonomiafdelingen: Har adgang til hele transaktionssporet, der indeholder en stor mængde data. Arbejdsprocesser omkring bogføring, afstemning, kontrol og risikohåndtering optimeres eller automatiseres.
  • Ledelsen: Informationer er tilgængelige i realtid, og det sikrer, at ledelsen kan træffe beslutninger på baggrund af stor indsigt i alle salgsregistreringer.
  • Kunderne: Bliver genkendt uanset hvilken salgskanal de benytter, og modtager relevante tilbud og kundeservice.

 

HVORFOR VÆLGER KUNDERNE OS

Alt efter hvor behovet for et nyt salgssystem opstår, er krav og ønsker til en ny løsning forskellige. Punkterne nedenfor er blot et udsnit af de krav og ønsker vi imødekommer.

  • Fleksibelt system, som er let skalerbart
  • Lagerstyring som fungerer med alle salgskanaler
  • Ægte realtidsintegration med webshop
  • Ægte realtids integration med økonomisystemer
  • Egne udviklere som forstår kundernes ønsker
  • Adgang til et væld af realtids salgsdata
  • Overholder nyeste 2024 skatteregler regler indenfor digitale kassesystemer
  • Kassesystemet fungerer også offline
  • Let tilknytning af loyalitetsmodul
  • Modellerbar frontend men 3. part api tilslutning man selv kan tilgå
  • Systemet kan styres centralt og decentralt

 



STOLT LEVERANDØR TIL

DET SIGER KUNDERNE - SIDSTE 100 BEHANDLEDE SAGER


VI SAMARBEJDER MED

  PosOne A/S
THRIGES PLADS 8
DK-5000 ODENSE C
(+45) 70 22 13 15
[email protected]
CVR 26005140

 

 

        www.itg.dk