Siden 1998 - se mere om POS ONE  
 

Sv. Michelsen Chokolade


MODERNE TEKNOLOGI UNDERSTØTTER DEN GODE CHOKOLADE-OPLEVELSE

80 år på bagen og Leverandør til Det Kongelige Danske Hof kunne måske lyde lidt støvet og gammeldags? Men ikke Sv. Michelsen Chokolade, som bruger den nyeste teknologi til at servicere kunderne på alle platforme

 

For Sv. Michelsen Chokolade er det helt afgørende, at kunderne får en ensartet og god chokolade-oplevelse, når de handler i kædens butikker. Produkterne skal være i top, det siger sig selv, og det skal alt det omkringliggende også: Butik, ekspedienter – ja helt ned til, at man får en bon, som er retvisende og som det ikke har krævet en stor indsats af ekspedienten at lave. Derfor valgte Sv. Michelsen Chokolade i 2012 at implementere PosOne salgs- og kassesystem fra Dansk Kontor Center i alle kædens 8 butikker.

 

”EN LEVERANDØR, VI KAN VOKSE SAMMEN MED”

Daniel Paetsch, som er administrerende direktør i Sv. Michelsen Chokolade, forklarer om valget af PosOne:

”Vi skulle bruge et kassesystem, som havde al den basale funktionalitet og som vi kunne bruge stort set som det var. Desuden ønskede vi et system med udviklingspotentiale og en samarbejdspartner med en åben indstilling til at lytte til kunderne, så vi også kunne være med til at præge udviklingen”.

Og det er gået som ønsket. Et eksempel på det er en test omkring loyalitetsprogrammet ClubOne, den seneste knopskydning fra PosOne, som er udviklet med input fra Sv. Michelsen Chokolade, og som skal medvirke til at give kunderne en endnu bedre service i kædens butikker såvel som online.

Daniel Paetsch fortæller videre, at man i det hele taget værdsætter en leverandør som PosOne, som løbende udvikler sit system, bl.a. at det med den nylige integration til SWIPP er blevet muligt at tilbyde kunderne mobilbetaling, hvilket nu er implementeret i alle kædens butikker.

 

PROMPTE SERVICE VED SPIDSBELASTNINGER

Sv. Michelsen Chokolade oplever store sæsonudsving, specielt omkring jul og påske klinger kasseapparatet lystigt i butikkerne. Det er vigtigt for Daniel Paetsch og hans kolleger, at man kan følge med uden at gå på kompromis med servicen og den gode chokolade-oplevelse. Det stiller store krav til systemer og service:

”Det kendetegner den gode leverandør, at man tager ansvar og går aktivt ind i en løsning af de problemer, som uvægerligt vil opstå fra tid til anden, og der er vi fuldt tilfredse med PosOne”, fortæller Daniel Paetsch.

 

JO MINDRE DIALOG, DESTO BEDRE

For Sv. Michelsen Chokolade kendetegner det generelt et godt samarbejde med sin leverandør af salgs- og kassesystemer, når der ikke er alt for meget kontakt og dialog, for det betyder at systemet fungerer som ønsket og forventet. Og Daniel Paetsch konstaterer med tilfredshed, at dialogen mest handler om nye tiltag og udviklingsmuligheder. 



STOLT LEVERANDØR TIL

DET SIGER KUNDERNE - SIDSTE 100 BEHANDLEDE SAGER


VI SAMARBEJDER MED

  PosOne A/S
THRIGES PLADS 8
DK-5000 ODENSE C
(+45) 70 22 13 15
INFO@POSONE.DK
CVR 26005140