27. juni 2017

POS ONE hjælper med at holde styr på tusindvis af farverige dyr og mønstre fra Småfolk


Småfolk er en af de gode historier om dansk design: Sprælske og glade kollektioner af tøj til børn, værdsat af børn og voksne i Danmark såvel som i udlandet. Det er gået stærkt, siden den første butik åbnede i 2009, og der er nu 6 danske butikker, som systemmæssigt bindes sammen af hovedkvarteret i Holbæk.

 

Da Jesper Jørgensen blev ansat som chef for Småfolks konceptbutikker i 2015, var en af de første opgaver at få udskiftet det gamle manuelle kassesystem, som kørte offline og ikke hang sammen med nogen af Småfolks andre systemer. Med frisk erfaring fra implementering af et stort pos-system, vidste Jesper udmærket, hvilke funktioner han skulle bruge. Valget faldt på POS ONE, hvor der specielt var to plusser: For det første opdelingen i hardware og software, som gjorde det muligt at teste POSONE’s software på egen hardware, inden man gik over til den fulde løsning. For det andet var det muligt for Småfolks medarbejdere selv at importere lister med nye varenumre direkte til POSONE’s backend, hvilket var et krav med 4 årlige kollektioner gange flere tusind stylenumre.

 

Med et par års erfaring med POSONE er vurderingen, at det er strømlinet system af høj kvalitet, som samtidig er åbent og tilgængeligt for alle medarbejdere, både i butikker og i hovedkvarteret.

 

”Data fra butikkerne vises løbende på et stor dashboard i hovedkvarteret, så medarbejderne kan følge med i, hvad der sker rundt omkring. Og systemet er performer stabilt, der har vist slet ikke været nogen nedbrud. Når butikkernes internet ryger, mister vi naturligvis kontakten, men når nettet er tilbage, synkroniseres det hele automatisk igen”, fortæller Jesper.

 

Småfolk udvider jævnligt og Jesper er derfor ofte i kontakt med medarbejderne hos POSONE: ”Det er dejligt, at jeg bare kan ringe eller skrive en mail om hvilken opgave der skal løses og så får svaret, at den fixer vi. Erfaringen har vist, at det gør de faktisk - det er en professionel samarbejdspartner”, slutter Jesper af.



NYHEDER & ARTIKLER





18. juli 2019

Fiscality

PosOne støtter kravet om at indføre digitale kasseapparater, da vi gennem de sidste 10 år har arbejdet mod at mindske svindel og snyd med et kassesystem. PosOne kan garantere nu og fremover, at ovenstående krav overholdes.







23. juli 2018

Sidste års udfordring har ført til dette års nyhed ved H.C. Andersen Festivals

PosOne har igen i år valgt at være sponsor for H.C. Andersen Festivals. PosOne har været sponsor siden festivalens start, og i år leverer vi mere end bare betalingsterminaler og kassesystemer. ”Vi er taknemmelige for at erhvervsfolk, frivillige og kulturiværksættere sammen vil hjælpe med at markere Odense på verdenskortet med en fantastisk kulturbegivenhed.” Udtaler sponsorchef Kim Grandjean Mathiassen.







5. juli 2018

Medarbejder deltager i Software Engineering Day på SDU med sit BA-projekt.

Joachim, som er ansat som udvikler, deltog i Software Engineering Day sammen med sine medstuderende. Her fremviste de et nyt og spændende projekt, som er udarbejdet i samarbejde med vores udviklingschef Rasmus Zoega.







4. juli 2018

3,5 måneders vikariat som kommunikationsmedarbejder

Vi søger en bachelor eller kandidat uddannet kommunikatør, som kunne tænke sig at udvide sin kommunikative horisont og prøve kræfter med kommunikation inden for IT-verdenen. Såfremt du har kendskab til software-verdenen, er det helt klart et plus i bogen. Det er ikke et krav!







1. juni 2018

Milepæl i Singapore

Nu kan vi også krydse Singapore af på listen. Vi har fundet en distributør i Singapore, og vi har allerede flere etablerede aftaler i Malaysia og Australien i sigte for 2018.







4. april 2018

Vi byder endnu et nyt medlem velkommen til POS ONE-GRUPPEN

Velkommen til Benjamin Winther som er vores nye support-teamleder.







29. marts 2018

Velkommen til Silkeborg Kommune

Vi byder velkommen til vores nye kunde, Silkeborg Kommune







14. december 2017

Du kan nu finde PosOne i Island og på engelsk POSONE.eu

Torsdag d. 9. november deltog vi i en konference i Island afholdt af Uniconta.







16. oktober 2017

POS ONE er at finde i Børsen - igen

Som Børsen skriver, har vores lille kontorcenter fået vokseværk.







22. september 2017

Aftale mellem KMD og PosOne giver kommuner adgang til effektivt og integreret betalingssystem

Fra 28. august 2017 kan danske kommuner tilkøbe en PosOne betalingsløsning som integration til KMD’s automatiske bogføringssystem.





STOLT LEVERANDØR TIL

DET SIGER KUNDERNE - SIDSTE 100 BEHANDLEDE SAGER


VI SAMARBEJDER MED

  PosOne A/S
THRIGES PLADS 8
DK-5000 ODENSE C
(+45) 70 22 13 15
INFO@POSONE.DK
CVR 26005140